Pagina's

zondag 21 februari 2021

Beterschap

Met dit lente-achtige weer is mijn MoJo lekker buiten aan het spelen 😕
Vaak ga ik op zo'n moment hobby spullen reorganiseren en soms komen er dan vanzelf ideetjes tevoorschijn.
Deze keer had ik gewoon een heleboel stempels afgedrukt en ben gaan kleuren. Ik zie/zag wel waar het schip strandt. 


Ik had alle stempels op een mini-slimline formaat (3,5" bij 6") gestempeld. Gewoon om eens te kijken hoe dat maatje zou uitwerken. En ik moet eerlijk zeggen, wat een geweldige maat voor CAS kaarten is dat!!! Ik denk dat je die dus wel vaker voorbij zal zien komen 😃

De eerste die ik van de stapel had gepakt waren deze twee van de "Get Well" stempelset van Whimsy Stamps en ik heb gekleurd met Copic Markers.
Nu had ik van een tijdje geleden nog streepjes achtergrondjes liggen, dus die heb ik mooi gebruikt. Ik heb eerst het kaartje waar ik op gekleurd heb kleiner gesneden, foamtape eronder gedaan en op mijn strookjes achtergrond geplakt. En omdat mijn strookjes achtergrond groter was hield ik mooi een randje over om een tekst uit te stansen. Deze "Beterschap" is van Card Deco en heb ik dus 1x uit de strookjes achtergrond gestanst en 2x uit wit en dat heb ik op elkaar geplakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten