Pagina's

dinsdag 16 februari 2021

Hoera een zoon

En de trouwkaart van gisteren viel in de smaak bij mij collega, want ze vroeg gelijk of ik nog een geboortekaartje voor een jongetje had 😁


Nou hadden ze van mijn werk net laatst mijn complete voorraad babykaartjes (ik had er 5 om 5) geplunderd, dus ook voor dit kaartje moest ik aan de slag.
Ik heb één van de superleuke olifantjes uit de "Ellie Summer Squares" van Whimsy Stamps gebruikt en die ingekleurd met Copic Markers.
De grote rechthoek stans is van Penny Black, de tekst stempeltjes (dat zijn allemaal losse woordjes) zijn van Craft Emotions en het rompertjes Washi-tape is van Alexandra Renke.

1 opmerking:

  1. Je vond het vast niet erg dat je dit kaartje nog moest maken. Hij is super schattig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen