Pagina's

dinsdag 25 december 2018

Favoriete Kerstkaarten 2018

Traditiegetrouw laat ik op 1e kerstdag mijn favoriete kerstkaarten van dit jaar nog een keer zien. Ik heb er dit keer 9 uitgekozen.
De kerstmannen van Gummiapan. Superleuk om te kleuren, die gaat in 2019 zeker een keer in de herhaling.
De Bountiful Branch stempelset van Altenew. Ik had eigenlijk zomaar wat kleurtjes gepakt, maar was aangenaam verrast door deze combinatie bij elkaar.
Uiteraard zit er een stempeltje van Penny Black tussen 😊
En eentje uit de collectie van Whimsy Stamps.
En mijn nieuwe ontdekking dit jaar, de Digi's van Mariola Budek, ik ben er gek op.
Dus daarvan staan er 2 in mijn lijstje.
De Gnoompies van Polkadoodles.
De Pinguins van MFT mogen ook zeker niet ontbreken.
Net als de pinguins van Whimsy Stamps.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten