Pagina's

zaterdag 1 december 2018

Hetzelfde maar toch anders

Vandaag weer even tijd gehad om een paar kerstkaarten te maken.


Ik heb de stempelset "Holiday Bow" van Altenew gebruikt, samen met de inkten van Altenew. Met een acrylblokje heb ik het blad in 2 kleuren groen over de achtergrond verdeeld. Hierna de besjes in het rood ertussen gestempeld. Vervolgens met een frame-stans van MFT een raamwerk eruit gestanst en opgehoogd weer terug geplakt.
De strik uit de set heb ik niet in laagjes gestempeld, maar lekker met mijn Copic Markers in zitten kleuren. Toen uitgeknipt, randje zwart gemaakt en Wink of Stella eroverheen.
Bij de linker kaart heb ik de Happy Christmas stans van Simon Says in rood en op vellum gebruikt. Bij de rechterkaart de "Mini Christmas" stempel van Altenew met Versafine Clair gestempeld en toen heb ik er Translucent Pearl Embossingpoeder van Altenew overheen gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten