Pagina's

dinsdag 25 december 2018

Gefeliciteerd

Gisteravond weer heerlijk zitten stempelen.


Op de TV was -zoals ieder jaar- de film The Sound of Music. Heerlijke film en ik kijk hem denk ik wel bijna ieder jaar weer. Gisteravond dus ook. TV aan en lekker aan mijn hobbytafel. De film zelf kan ik dromen, dus die hoef ik niet te kijken, maar de music blijft geweldig.
Ik heb van mijn stapeltje "nieuwe stempels" de stempelset Ruffled Flowers van Altenew uitgekozen. En als ik aan het stempelen ben, dan stempel ik eigenlijk altijd 2 exemplaren. 1 klad/proef exemplaar om te kijken of ik de laagjes goed op elkaar heb en 1 exemplaar voor het eggie 😊. Maar de laatste tijd is het klad/proef exemplaar ook zo goed gelukt, dat ik er dan toch ook maar een kaart van maak. En dat was hier dus ook het geval. (mocht je nu gaan gokken welke het klad exemplaar is en welke de goede: paars is proef en de oranje is de goede 😉)
Ik heb weer een tekst-stempel van Carlijn Design erbij gedaan en tot slot nog Nuvo drops in de bloemhartjes en hier en daar een losse druppel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten