Pagina's

zaterdag 22 december 2018

Veel plezier vandaag

Vandaag weer lekker zitten kleuren met mijn Copic Markers.


Nadat ik deze bloemen uit de "Engraved Flowers" set van Altenew had gestempeld wist ik dat ik roze bloemen wilde deze keer. Maar toen ik een maal 1 blad had gekleurd met de kleuren die ik gepakt had, dacht ik van: Whowww, dat is een pittig kleurtje Roze 😓
Ik ben toen toch maar doorgegaan met kleuren en nadat de bladeren groen waren en ik de achtergrond lichtblauw had gemaakt vond ik hem toch wel leuk geworden. Heftig, maar wel leuk.
En de postbode had vandaag een "doosje" nieuwe stempels gebracht, waar onder andere de nieuwe tekst-stempels van Carlijn Design bij zaten. Dus die maar gelijk uitgeprobeerd. Tot slot nog een paar enamel dots van Doodlebug erbij, Wink of Stella over de bloemen voor een beetje glim, Foam erachter en toen vond ik hem wel weer klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten