Pagina's

zondag 9 december 2018

Joyful Christmas

En dan vandaag de laatste kerstkaarten gemaakt.


Ik ga nog wel even door met de kerstkaarten, maar ik heb er voldoende nu, dus het "moeten" is eraf. En ik ga ook beginnen om ze te schrijven, dus waarschijnlijk zijn degene die ik nu nog ga maken alvast voor volgend jaar (je kan tenslotte niet vroeg genoeg beginnen 😂😉).

De stempelset van deze kaart is van Simon Says Stamps. En het idee voor deze kaart heb ik bij Jessica Frost Ballas gezien (in deze blogpost -met video-  https://www.allthesparkle.com/26stamptember2018/ ).
De tekst is van een stempelset van MFT en de gebruikte stans is ook van MFT. Hier en daar nog foam onder geplakt voor de dimensie.

En ik heb er gelijk maar 4 gemaakt, was toch zo lekker aan het blenden 😊


1 opmerking:

  1. Gave serie kaarten Janette. Leuk die "alternatieve" bomen in zachte kleurtjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen