Pagina's

zaterdag 15 december 2018

Wild Fern

Ik vind het heerlijk om kerstkaarten te maken, maar die eerste kaarten nadat de kerstkaarten af zijn, geschreven en in de brievenbus, die kaarten, die vind ik ook heerlijk om te maken. Even weer wat anders.


En dat was dus vandaag. Ik had nog nieuwe stempels van de release van vorige maand van Altenew liggen en ook de nieuwe kleurtjes inkten had ik nog niet gebruikt.
Dus begonnen met de Wild Fern stempels.
Alle teksten zijn ook stempels en een stans van Altenew.
Alleen de rechthoek stans is van MFT.
En deze laatste (waarvan ik nu zie dat ik met mijn handen de nog niet droge Nuvo-drops heb uitgesmeerd, straks even "repareren") was eigenlijk mijn proef-exemplaar, om te kijken of de laagjes wel mooi bovenop elkaar kwamen. Maar hij was ook zo goed gelukt, dat ik er toch ook maar een kaart van heb gemaakt.
En behalve dat ik op donker grijs gemat heb zijn het vrij platte kaarten, geen foam eronder en het tekst-gedeelte is ook plat. Daar heb ik met Copic Markers een schaduwrandje omheen gemaakt, zodat het lijkt alsof het erop zit geplakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten