Pagina's

maandag 31 december 2018

Veel plezier vandaag

En na alle kerstkaarten gaan we zo zoetjes aan beginnen aan de kaarten voor de volgende bijzondere (want het zijn niet allemaal feestdagen 😊😉) dagen. Namelijk Valentijnsdag en Pasen en voorjaarskaarten. Heerlijk weer frisse kleurtjes 😃


Alhoewel ik mijn Valentijnskaarten ook zo probeer te maken dat ik ze kan versturen voor een trouwdag. Deze stempel van Whimsy Stamps (Gecko Love) heb ik meegenomen toen ik in Amerika was en heb ik gekleurd met Copic Markers. Ik had een superleuk papiertje erbij uit het papierblokje van Pebbles, alleen toen ik klaar was met kleuren paste mijn gifgroene kikker er totaal niet bij. Dus heb ik hem maar neutraal gehouden. Wit cardstock erbij gezocht, embossingmal van Marianne Design erbij en gewoon 1 kleurtjes gekleurd cardstock. Tekstje van Carlijn Design en toen vond ik hem wel weer af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten