Pagina's

zondag 30 december 2018

Have a lovely day

Vanmorgen een heerlijk snel kaartje gemaakt.


Ik heb abonnementen op 3 verschillende maandelijks Card-kits. Ik volg om die reden ook een aantal dames op YouTube die iedere maand 10 kaarten uit 1 kit filmen. Een van die dames is Tina van "Cards and Coffee Time". En van haar zag ik vanmorgen het voorbeeld voor dit kaartje op haar YouTube kanaal. De bedoeling was ook om dingen te gebruiken die je al op voorraad hebt.
Dusssss, ik op zoek naar hartjes papier. Check (want het nieuwe papierblokje van Pebbles Inc zat bij mijn kerstpakket 😉) Dan de hartjes-stansen: Check (mooie maatjes van Little B).
Hmmmm eyelets, daar moest ik achter in de kast voor duiken, die heb ik echt een eeuwigheid niet meer gebruikt, maar Check ook aanwezig. Gelukkig lag mijn Crockedille ernaast. Tot slot nog een leuke tekst op de Halftone Hearts stempelset van Altenew gevonden en de rode inkt is ook van Altenew. Ook nog een rolletje touw gevonden, maar dat is een beetje weg gevallen achter de hartjes.

Ik ga dit idee zeker bewaren, want hiermee kun je ook mooi al je restjes papier opmaken. Tina had trouwens ook nog een variant met sterren, ook heel erg leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten