Pagina's

zaterdag 8 december 2018

Merry Christmas

Dit weekend nog aan de laatste kerstkaarten, het wordt zo zoetjes aan ook tijd om ze op de bus te doen.


Voor deze kaart heb ik de laagjes stempel "Peaceful Wreath" van Altenew gebruikt. Ik heb gestempeld met de inkten van Altenew, de groene zijn de nieuwe kleuren groen van de laatste release en deze vullen de groenen die ik al heb mooi aan. De Merry Christmas stempel is ook van Altenew (Mini Christmas) en die heb ik eerst met dezelfde kleur rood als de besjes gestempeld (de donkerste van de laagjes), daarna nog een keer met Versamark en toen Translucent Pearl Embossingpoeder erover gedaan. De glim en het glittertje erin komt op de foto natuurlijk weer niet tot zijn recht.
Als laatste heb ik over de besjes nog Nuvo Glace gedaan en toen op rood en groen cardstock gemat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten