Pagina's

zaterdag 20 november 2021

Geboren

Ik heb even een kleine break genomen van de kerstkaarten serie.


Want in ene kwam ik tot de ontdekking dat er een aantal baby's aan zitten te komen en ik bijna door mijn geboortekaartjes heen was. En ook de dames van het secretariaat op mijn werk (die de geboortekaartjes voor klanten bij mij kopen) vroegen om een verse voorraad.
Dus afgelopen week heb ik zitten stansen, knippen en plakken en kon ik van beide varianten 3 kaarten maken. Dan kan ik (en mijn werk) weer even vooruit 😉
Ik heb de "Special Deleviry Edger" stans van Creative Expressions gebruikt. En die stans is al zo mooi dat er eigenlijk niks anders nodig is. Hij is wel groot, dus de maat van mijn kaarten zijn ook wat groter dan normaal, namelijk 5" bij 7". 
Het stempeltje met de tekst is van Crealies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten