Pagina's

maandag 15 november 2021

HO HO HO

Ik ga nog even vrolijk verder met mijn kerstkaarten.


Achtergrondje gemaakt met een stencil van Simon Says Stamp en structuurpasta. Deze pasta is wit. Ik heb hem op kleur gebracht door eerst inkt op mijn craftmat te smeren en daar de pasta doorheen te roeren en vervolgens door het stencil op mijn kaart aangebracht. Wat foamtape erachter en op rood glittercardstock gemat.
Toen de supervrolijke Santa (van Joy Clair Designs) met Copic Markers ingekleurd en deze - ook weer met foamtape - op de kaart geplakt.
Als laatste heb ik over de bontrandjes nog wat Aquashimmer gedaan om het geheel af te maken.

1 opmerking:

  1. Wat gaaf zoals je die letters gemaakt hebt Janette, zelfs Santa wordt er helemaal blij van. Een hele mooie, vrolijke kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen