Pagina's

zondag 7 november 2021

Merry Christmas

Deze kaart heeft een eervolle vermelding gekregen 😀
Vandaag weer lekker met mijn Copic Markers zitten kleuren.


Deze keer had ik de "Pine Branche & Pinecones" uit de Big&Bold serie van Colorado Craft Company erbij gepakt en gestempeld met bruine Memento inkt.
En toen ben ik gaan kleuren. Halverwege dacht ik nog "dit wordt echt heeeelemaal niets" maar het werkte toch wel therapeutisch dus ben ik gewoon door gegaan met kleuren. Het is tenslotte alleen maar papier en inkt.
Maar toen ik klaar was met kleuren vond ik hem toch eigenlijk wel supergaaf geworden.
Dus de "Slimline Merry Christmas" stans van Picket Fence erbij gepakt, uit goud cardstock gestanst en nog 2x uit craft cardstock en op elkaar geplakt. Tot slot mijn afbeelding van foamtape voorzien en op datzelfde goud cardstock gemat en op de craft basiskaart geplakt.
Ik ben blij dat ik niet gestopt ben met kleuren 😀

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Stamping Sensations: November: Christmas

5 opmerkingen:

  1. Die dennenappel stempels zijn prachtig en je kleuren hebben het echt tot leven gebracht, heel erg bedankt voor het delen met ons tijdens de Stamping Sensations Christmas-uitdaging (we hebben hetzelfde thema als https: //www.welovestamping.co.uk/ en vier prijzen dit maand).

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super mooi gekleurd !
    Gave kaart !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, prachtig gekleurd zeg! Het is een gave kaart geworden. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such beautiful coloring of the pine cones and needles and a really wonderful design! Thank you so much for joining in at Stamping Sensations this month!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A beautiful card, it is good you kept colouring, thank you for joining us at Stamping Sensations. V xx DT

    BeantwoordenVerwijderen