Pagina's

donderdag 4 november 2021

Warm Winter Wishes

Het ideetje van de kaart van vandaag heb ik gezien bij de Online Cardclasses en dan de Holiday Card Workshop 2021. Heerlijk 12 dagen lang ieder dag een filmpje met ideetjes, techniekjes en voorbeelden.


En op dag 3 was de techniek een Edge-to-Edge shaker kaart. Nu is dat (voor mij) niets nieuws, maar de extra gast-docente Ilda Dias liet hiermee een Easel card zien. En dat was wel weer wat nieuws voor me en dat moest ik -uiteraard- uitproberen.


Ik had "Winter Tia" van Whimsy Stamps al ingekleurd op mijn hobbytafel liggen, dus ik bedacht dat ik haar mooi kon gebruiken voor deze Easel Card.


Superleuk om te maken deze shaker-card en dit idee ga ik zeker nog eens gebruiken.

Vind je "Winter Tia" ook leuk, dan kun je haar hier vinden:

3 opmerkingen:

  1. Hello Janette! Just wanted to stop by and let you know your card is so adorable. So happy to see my designs come to life!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen