Pagina's

zaterdag 13 november 2021

Merry Christmas

Vanmorgen weer een kerstkaart gemaakt.


En als je creativiteit dan even vast zit, dan probeer je een advies van Jennifer Mcguire: maak iets waar je je vertrouwd mee voelt. Een ontwerp of de manier van kaart maken.
Voor mij is dat toch wel een achtergrondje met strookjes papier een ingekleurde stempel een tekst erbij en Nuvo drops.
En dat is precies wat ik bij deze kaart gedaan heb. Een achtergrondje met strookjes papier in mijn favoriete kleurencombinatie, een digi-stempel van Redonkadoodles met Copic Markers ingekleurd. Een tekst-stempel van Simon Says Stamp (Slimline Greetings) op vellum gestempeld en met Liquid Platinum embossingpoeder bewerkt en toen op de achterkant met Copic Markers gekleurd. Maar omdat de tekst een beetje weg viel tegen de achtergrond heb ik hem eerst op een strookje wit cardstock geplakt en toen op mijn kaart. En tot slot een paar Nuvo Stone drops erbij.

1 opmerking: