Pagina's

vrijdag 19 november 2021

Merry Christmas

Ik zit lekker in de kerstkaarten-flow.


En als ik de gemaakte kaartjes voor dit jaar eens bekijk, geloof ik dat ik best wel een beetje in de blauw/groen/teal kleur zit dit jaar 😀
Zo ook dit kaartje weer. Eerst een papiertje uitgezocht voor de achtergrond. Die vond ik in het "Blurry Flurries" paperpad van Whimsy. In de voorraadkast vond ik nog een stukje metalic cardstock in een teal kleur en dat paste er mooi bij. Beetje structuur aangebracht met de "Sweater" embossingfolder. De tekst-stempel is van de "Sentiment Asst Merry Christmas" clearstempelset. 
Toen mijn afbeelding nog en die vond ik tussen de digi-stempels en heet "Penguin Chocolate Surprise". Dus uitgeprint en bijpassende Copic Markers erbij gezocht om hem in te kleuren.
Tussen de diverse laagjes foamtape gedaan om weer wat diepte in de kaart te krijgen. En je snapt dat al de gebruikte materialen bij Whimsy Stamps vandaan komen 😉

Vind je de "Penguin Chocolate Surprise" ook leuk, dan kun je hem hier vinden:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten