Pagina's

zaterdag 6 november 2021

Restjes kaart

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met "restjes"


Bij het maken van de basiskaart van mijn mini-slimline-kaartjes van afgelopen week hield ik een strook cardstock over. Uit deze strook kon ik heel mooi kleine vierkante kaartjes maken van 4,25"bij4,25".
En omdat ik me voorgenomen had om niet te veel nieuwe spullen te kopen voor de kerstkaarten dit jaar, ging ik natuurlijk door mijn verzameling stempels en dergelijke om te kijken wat ik eigenlijk allemaal heb en wat ik wilde gebruiken. En daar kwam ik dus deze al ingekleurde stempel van Penny Black tegen (ik moest wel goed zoeken om erachter te komen van welk merk hij was, maar dat is me dus gelukt 😉) en hij was ook al als vierkantje gesneden. Dus gemat op rood, zilver en groen cardstock. Leuk schotsruitje voor op de achtergrond en een supersnel kerstkaartje klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten