Pagina's

donderdag 4 november 2021

Snowy Day

Gistermiddag, avond en vanmorgen heb ik lekker gewoon zitten knippen, snijden en plakken.


Want als je veel kerstkaarten wil maken heb je er af en toe een paar nodig die lekker opschieten. 
En voor dit jaar had ik mijn oog laten vallen op het paperpad van Ciao Bella met de naam "Memories of a Snowy Day". Deze heb je in 12"x12", 8"x8" en 6"x6". Omdat ik bang was dat de plaatjes van de 8x8 en 12x12 te groot zouden zijn, nam ik de gok en koos ik voor de 6x6. Hier zitten 24 dubbelzijdige velletjes is met 12 designs erop.


Op 2 velletjes zaten zelfs kleine framepjes van de plaatjes, helemaal perfect dus. 
Dus alle framepjes uitgesneden en op 6 velletjes was de afbeelding die erop stond ook weer superleuk en daar heb ik de mini-slimlinekaartjes mee gemaakt. De rest van het papier gesneden en op rood cardstock gemat. Ik heb het model simpel gehouden en allemaal hetzelfde.
Tot slot een tekst-stempel met bijbehorende stans van Tonic erbij gezocht en met bruine inkt op Neenah Desert Storm gestempeld en uit gestanst en nog een paar plakpareltjes erbij geplakt.

Uiteindelijk heb ik 6 mini-slimline kaarten en 15 kaarten in een normale maat kunnen maken uit dit paperpad. Ik heb nu nog één velletje met een afbeelding over, maar dat is van een zoenend stelletje en die wil ik gebruiken voor een kaart voor een nichtje die haar trouwdag in december heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten