Pagina's

zondag 21 november 2021

Merry Up

Ik heb gistermiddag en vandaag lekker de hele dag zitten kleuren.


Ik wilde namelijk grote afbeeldingen op mijn Slimline kaart. Maar ik wilde geen nieuwe stempels kopen. Dus ben ik gaan struinen in mijn digi-stempel verzameling en kwam een mooie tegen van Power Poppy (Poinsettia and Pomegranates). Die heb ik vervolgens zo groot mogelijk uitgeprint. En toen heb ik mijn Copic Markers erbij gepakt en heerlijk zitten kleuren.
Vervolgens heeeeeel diep adem gehaald en mijn vel papier doormidden gesneden.
Met de "Stitched Rectangles" stans van Pinkfresh Studio over de afbeelding geschoven om het mooiste deel erop te krijgen. Daarna de teksten (Kaisercraft en Penny Black) met Antique Gold Pigment ink van Altenew erbij gestempeld. Foamtape eronder en op Pearlescent cardstock (Majestic Gold) van Tonic geplakt.
Helemaal blij met het resultaat 😃

Geen opmerkingen:

Een reactie posten