Pagina's

maandag 8 november 2021

Old West Locomotive

Voor vandaag heb ik een mannenkaart om te laten zien.


Want als je Roomie jarig is en hij heeft als hobby modeltreinen, dan kun je natuurlijk alleen maar een kaart met een trein maken voor hem 😁😉
Gelukkig had ik - al jaaaaren - de "Old West Locomotive" stempel van Whimsy Stamps in huis. Die had nog nooit inkt gezien, dus daar heb ik maar eens verandering in gebracht. En omdat ik eigenlijk geen idee heb of dit soort treinen een specifieke kleurcombinatie hebben (en hij schiet me af als ik het fout heb gedaan), heb ik voor de veiligheid maar dezelfde kleuren aangehouden als op de verpakking. Als het dan niet klopt, dan kan ik tenminste iemand anders de schuld geven 😏.
En omdat het een mannenkaart is heb ik hem verder lekker simpel gehouden, diverse laagjes foamtape eronder en op verschillende kleurtjes cardstock gemat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten