Pagina's

dinsdag 2 november 2021

Sparkle and Shine

Deze kaart was in de prijzen gevallen bij de challenge 😀

Vanmorgen lekker zitten kleuren en vanmiddag een kaartje gebouwd met de afbeelding.


De afbeelding is een Digi-stempel van Aurora Wings (Christmas Lights Sprite) en ik heb hem/haar gekleurd met Copic Markers. Ik had hem/haar vrij groot uit geprint, dus toen ik klaar was dacht ik wel even "en wat nu?". Gelukkig vond ik op het blog van Cheerful Sketches een leuke sketch die wel zou kunnen werken met mijn grote afbeelding.
Nou maak ik niet vaak meer vierkante kaarten, maar als ik ze maak zijn ze 5,5" bij 5,5" en dat was toch even net iets te klein voor mijn afbeelding. Gelukkig hebben we dan altijd nog Scrappapier in huis (want er is tenslotte geen betere raad van voorraad 😉), dus een kaartbasis van 6" bij 6" gemaakt.
Leuke designpapiertjes erbij gezocht en een stempel van Kaisercraft. Tot slot nog een paar Nuvo Glitterdrops erbij en Aquashimmer over de lampjes en toen was ik er wel weer blij mee.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Cheerful Sketches Challenge: sketch November

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart met mooi kleurwerk, Janette.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Janette. Mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    Superleuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart!! Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart met deze mooi ingekleurde digi ! Heel leuk dat je aan de slag ging met de sketch van Cheerful Sketches ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen