Pagina's

zondag 25 oktober 2020

Baby Album

Ik ben van het weekend weer lekker bezig geweest met een mini-album.


En met de Baby-boom in het vooruitzicht heb ik lekker een baby-album gemaakt. Ik heb het papier gebruikt van Craft&You en de lijn heet Baby-Adventure. Voor mijn album van 8,5" bij 8,5" heb ik 1 paperpad van 12" bij 12" gebruikt en 1 paperpad van 6" bij 6".


Het papier heeft roze en blauwe vellen. Dus als je echt een jongens of meisjes album wilt zul je van alles 2 moeten gebruiken. Ik heb ze echter gewoon door elkaar gebruikt, een unisex album zeg maar 😊😉


Ik heb van het doorbladeren weer een filmpje gemaakt, maar ik weet nog steeds niet hoe ik dat op mijn blog moet krijgen, dus als je dat wilt zien dan moet je mijn facebookpagina even opzoeken (Janette Kaarten).

2 opmerkingen: