Pagina's

donderdag 15 oktober 2020

Boo!

En dan heb ik toch nog een Halloween kaartje gemaakt 😀


Want ja, als ik een leuke Gnoom zie.......
En deze "Gnoom Trick or Treat" van Whimsy Stamps valt nou eenmaal bij mij in de categorie Leuke Gnoom 😉 
Maar dan, papier. Echt Halloween papier heb ik niet, maar maken kan ik gelukkig veel. En in de paperpads van Whimsy Stamps zitten altijd wel egale papiertjes. Dus uit verschillende paperpads (Otter, Tiger en Chilly) Halloween kleurtjes bij elkaar gezocht en strookjes gesneden. Vervolgens dunne zwarte strookjes cardstock gesneden en op een vel dubbelzijdig plakband geplakt. Daarna met de "Wonky Stitched Rectangle" stans op maat gemaakt. 
Toen de Gnoom ingekleurd met Copic Markers in de bijpassende kleuren. En omdat de Gnoom een beetje wegviel tegen de achtergrond heb ik met een kleiner maatje Wonky stans een stukje Vellum uit gestanst om hem op te plakken.
Tot slot nog wat Gems erbij en toen vond ik hem helemaal leuk.

Vind je deze Gnoom ook leuk, dan kun je hem hier vinden:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten