Pagina's

zondag 18 oktober 2020

Restjes kaarten

Gistermiddag en vanmorgen nog even doorgegaan met de restjes Maja Design papier.


De eerste 2 kaarten heb ik gemaakt met de strookjes die onderaan het scrapvel zitten. Op de ene kant staat de naam van het papier en op de andere kant dus een patroontje. En die heb ik samen met een blauw strookje op een stukje kopieerpapier geplakt. De kleine plaatjes had ik ook nog over, dus foam eronder en gemat op blauw. Als laatste vond ik leuke tekst-stempels op een (heel oud) setje van Hero Arts.


Dan had ik nog een paar grote plaatjes over. En als ik daar de randjes vanaf haalde en ze iets smaller maakte, paste die precies op een slimline kaart. Ook hier weer foamtape eronder en op gekleurd cardstock gemat. De mooie grote stempels vond ik deze keer op 2 stempelsets van Crafters Companion. De zilveren teksten is met Liquid platinum van Ranger en de gouden tekst is met Antiek Gold van Simon Says.

1 opmerking: