Pagina's

woensdag 7 oktober 2020

Happy Halloween

Ik ben een klein beetje buiten mijn comfort-zone gestapt vandaag. Niet veel hoor, een klein beetje maar (mijn kleine teen over het randje zeg maar 😀)


Omdat wij hier in Nederland eigenlijk geen Halloween vieren, maak ik eigenlijk ook -bijna- nooit Halloween kaarten. En die lugubere vind ik al helemaal niets. Maar als ik dan zo'n schattig heksje zie, zoals deze "Sweeping Witch Tia" van Whimsy Stamps, dan vind ik het toch wel leuk om hem in te kleuren (met Copic Markers). Maar ja, wat dan, want Halloween papier heb ik natuurlijk ook niet.
Dus een stencil erbij gezocht ("Twinkle" ook van Whimsy Stamps) en de Distress Oxide inkten in de Halloween kleuren. En als je dan het stencil iedere keer draait en een beetje verschuift heb je in no-time een superleuk zelf gemaakt design papiertje. De tekst vond ik op de stempelset van "Going Batty" en het paarse embossingpoeder had ik zowaar in mijn voorraadkast. Tot slot natuurlijk nog hier en daar foamtape onder en toen vond ik hem wel weer klaar.

Vind je "Tia" ook een leuke Digi, dan kun je haar hier vinden:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten