Pagina's

dinsdag 20 oktober 2020

Merry Christmas

Voor vandaag heb ik weer een kerstkaart om te laten zien.


De leuke pinguïn stempel heb ik bij Redonkadoodles gevonden en heb ik ingekleurd met Copic Markers. De streepjes achtergrond had ik nog op mijn hobbytafel liggen (er liggen er nu nog 3 van deze 😉 ) en die heb ik gemaakt met de "Slim Diagonal Stripes" stans van Pink Fresh Studio en verschillende kleurtjes cardstock. Tot slot nog de Merry Christmas stempel van de "Slimline Greetings" stempelset van Simon Says Stamp met liquid platinum embossingpoeder op vellum gemaakt en op de achterkant ook weer met Copic Markers van een kleurtje voorzien. En dan als laatste nog wat Nuvo Dream Drops in 2 kleuren erbij gedaan, maar dat het 2 kleuren zijn valt geloof ik op de foto niet zo goed op. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten