Pagina's

woensdag 28 oktober 2020

Worth Melting For

Het is al weer een tijdje geleden dat ik een shaker-kaart heb gemaakt.


En deze Digi-stempel van Whimsy Stamps (Served With Love) in combinatie met de "Snowflake Frame" stempel vond ik een prima setje ervoor.
Ik heb de Snowflake Frame stempel op donker teal cardstock gestempeld en met Liquid Platinum embossingpoeder bewerkt. Daarna heb ik het midden gedeelte van het frame eruit gesneden. De stempel gekleurd met Copic Markers in bijpassende kleurtjes. Toen een leuke tekst-stempel erbij gezocht en die ook met Liquid platinum embossingpoeder bewerkt. Dubbelzijdig foam erachter en achter het venster heb ik ijskristallen gedaan. Ik wilde hem niet op een witte kaart, dus eerst een afval stuk cardstock met Liquid platinum embossing poeder bewerkt en dat vervolgens weer op donker teal cardstock geplakt. 

Vind je de Digi-stempel "Served With Love" ook leuk, dan kun je die hier vinden:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten