Pagina's

zondag 11 oktober 2020

It's a Girl

Vandaag ben ik ook maar aan de geboortekaartjes begonnen.


Want ik weet niet hoe het bij jullie in de omgeving is, maar in mijn omgeving zit er een ware Babyboom aan te komen. Alleen op mijn werk zijn er al 4 die in december/januari zijn uitgerekend. Dus kan ik maar beter zorgen dat ik er een heel stel op voorraad heb (want op mijn werk kopen ze de geboortekaartjes om te versturen ook bij mij 😀😉) En nu ik de tijd nog heb, kan ik allerlei verschillende maken, zo blijft het voor mij ook leuk om te doen. En ik kan een beetje naar de stijl van het geboortekaartje kijken om te beoordelen welke ik terug ga sturen.

Anniehoe, voor deze versie heb ik een Digi-stempel van Redonkadoodles gebruikt. De wolken zijn een stempel van Brutus Monroe en die heb ik met Distress Oxide (Spun Sugar) gestempeld. De digi ingekleurd met Copic Markers en over de ballonnen nog wat Aqua Shimmer. De tekst is van een stempelset van Ranger en die heb ik ook met Distress Oxide (Worn Lipstick) gestempeld. Als laatste natuurlijk nog een beetje foam tussen de laagjes.

1 opmerking:

  1. Goede handel die babyboom bij jou op kantoor! Ik snap wel dat ze bij jou de kaartjes komen kopen. Deze is superleuk, nu maar hopen dat het een meisje wordt...

    BeantwoordenVerwijderen