Pagina's

vrijdag 2 oktober 2020

Be Jolly

Vandaag een kaart met een probeerseltje.


Op mijn werk mag ik namelijk in mijn lunchpauze graag even wat kleuren. Even mijn ogen van het beeldscherm af en wat rust gunnen.
Maar ik heb niet altijd zin om 's morgens Copic Markers uit te zoeken om mee te nemen. Dus heb ik mezelf de set 3-blend Brush Markers van Spectrum Noir kado gedaan. Dan kan ik die op mijn werk laten liggen, het zijn "maar" 24 stiften, dus nemen ook niet teveel ruimte in beslag in mijn burola.
Dus heb ik eerst een kleurenkaart gemaakt. En toen ik de kleuren apart zag, had ik er een hard hoofd in dat het goed zou komen. 
Ik had ook nog een Digi-stempel van Mo Manning op mijn hobbytafel liggen en ben maar gewoon gaan kleuren, want dat is toch de beste manier om er echt achter te komen.
En ik moet zeggen, ik ben aangenaam verrast. Het zijn geen Copic Markers en daar moet je ze ook niet mee gaan vergelijken. Maar ze blenden prima en het resultaat na het blenden valt mij mee. Minpunten natuurlijk dat je "maar" 24 kleuren hebt en ik vind zelf de kleur voor de gezichtjes te licht.
Maar voor het doel waar ik ze voor gekocht heb zijn ze prima en daar gaat het tenslotte om.

Deze set heb ik gekocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten