Pagina's

zaterdag 17 oktober 2020

Merry Christmas

Vanmorgen heb ik eerst een album afgemaakt van mijn Kit abonnement bij Bron & Co (je krijgt dan iedere 2 maanden alle materialen en de beschrijving van een album toegestuurd). En omdat ik extra papier erbij had besteld had ik eigenlijk nog best wel veel over.


En dat mooie Maja papier is natuurlijk zonde om niet te gebruiken. Dus alle reststrookjes een beetje in een knappe maat gesneden, alle afbeeldingen uitgesneden en gekeken wat ik daar nog mee kon doen.
Ik had een aantal lange, smalle stroken over, ideaal voor een Slimline kaart dus.
En er was van de week ook weer een pakketje van Simon Says Stamp binnengekomen en daar zat de "Slimline Greetings" stempel ook bij. Dat kwam dus ook weer mooi uit.
De stempel met Antiek Gold embossingpoeder bewerkt en heel voorzichtig met een Copic Marker ingekleurd (Copic Markers en embossingpoeder zijn namelijk geen vriendjes). Hier en daar foamtape eronder, op kerstrood cardstock gemat en Nuvo Vintage Drops erbij gedaan. De basiskaart is Neenah Desert Storm, dat vond ik wel bij het Vintage idee passen.
Zo, en dan nu kijken wat ik nog meer met mijn "restjes" kan maken 😀😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten