Pagina's

zondag 4 oktober 2020

Hello

Vandaag nog even lekker zitten kleuren.


Ik kwam namelijk bij het opruimen van mijn hobbytafel nog een stempelset tegen (Leafy Frames) uit een Cardkit van Simon Says Stamp. En deze had nog geen inkt gezien. En met dat rotweer buiten vandaag leek het me leuk om deze te gebruiken voor een lekkere herfst kaart.
Dus de Misti er weer eens bij gepakt en het stempeltje dat ik had uitgezocht in het rond gestempeld. Daarna ingekleurd met Copic Markers. De "Hello" stempel zat ook in de set, dus die heb ik met "Rose Gold" embossing poeder (ook van Simon) bewerkt. Tot slot had ik nog een aantal achtergrondjes liggen die ik gemaakt heb met strookjes papier en in de herfstkleuren, dus dat kwam ook weer mooi uit. Als laatste nog hier en daar foam onder geplakt zodat de kaart wat dimensie krijgt.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenges:

Simon Says Wednesday Challenge: Anything Goes
Stamping Sensations: Autumn Glory

5 opmerkingen:

  1. Lovely colours and design to such a pretty card, thanks so much for joining in our 'Autumn' theme at Stamping Sensations challenge.

    W would love to see you join us at our new We Love Chocolate Baroque challenge: https://www.welovechocolatebaroque.uk/

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It certainly does look lovely in the autumn colours and a nice CAS layout makes for a great card. Thank you for joining us at the Stamping Sensations challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Really lovely card, love the colours you used. Thanks for joining the Stamping Sensation challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card! Great colouring that goes perfectly with the background you made
    Jane
    Guest Designer at Stamping Sensations

    BeantwoordenVerwijderen