Pagina's

woensdag 21 oktober 2020

Happy Anniversary

Vanavond heb ik voor de afwisseling weer eens even lekker zitten stempelen.


Ik heb deze keer voor de "Positive Vibes" stempel van Altenew gekozen en ook de inkten die ik heb gebruikt zijn van Altenew. De tekst-stempel is van de "Slimline Greetings" van Simon Says Stamp en het embossingpoeder dat ik heb gebruikt is ook van Simon, de Antique Gold.
Na het stempelen en embossen vond ik de kaart nog wat kaal, dus heb ik (uit mijn comfortzone vandaan) een keer inkt gespetterd 😀. En hoewel ik dat niet vaak doe, vind ik het op deze kaart wel wat hebben. Als laatste nog een paar Crystal Clear Rhinestones erbij en foam tussen de laagjes geplakt.

1 opmerking:

  1. Hoi Janette, wat een schitterend kaartje, prachtig ingekleurd.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen