Pagina's

maandag 19 oktober 2020

Handmade not Hallmark

Vandaag heb ik weer een vrolijke verjaardagskaart om te laten zien.


Ik kwam bij het doorbladeren van mijn Digi-stempels namelijk een aantal stempels tegen die ik nog nooit had ingekleurd. Waarschijnlijk omdat ze - als ik ze op een "normaal" formaat papier printte - superklein werden en het inkleuren een heel gepriegel. Maar nu ik helemaal in de ban ben van de Slimline kaarten bedacht ik me dat ze op dat formaat papier misschien wel leuk zouden zijn.
Dus heb ik dat met deze "Birthday Critters" van Bugaboo uitgeprobeerd. En inderdaad, dan is hij perfect 😀
En als ik dan van die open letters zie, dan ga ik eigenlijk altijd gelijk tellen of het er genoeg zijn om een regenboogje van te maken, en ook dat lukte. Dus Copic Markers erbij gezocht en lekker zitten kleuren.
Daarna de grootste 2 stansen van de "Slim Diagonal Stitched Rectangle" set van Pinkfresh Studio gepakt en mijn kleurwerk gestanst en ook rood cardstock om op te matten.
En toen was ik niet helemaal wakker (of een beetje dom, net hoe je het noemen wil) en heb ik de stans niet genoeg vastgezet met Washitape voordat ik ging stansen. En dat terwijl ik zondagochtend nog een filmpje had zitten kijken waarbij werd uitgelegd dat je de stansen en het papier aan je snijplaat moet vastplakken omdat hij anders kan buigen. En dat is dus nu bij mij ook gebeurd. Maar ik vond het kleurwerk zo leuk geworden dat ik mijn kaart toch af heb gemaakt. Foamtape eronder en Aqua Shimmer op de ballonnen.
Het is tenslotte: Handmade, not Hallmark 😉

3 opmerkingen:

  1. Haha, die ga ik onthouden van handmade... Gave kaart Janette, lekker vrolijk met die regenboog-kleurtjes en lieve diertjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. supppper leuke kaart , ik ga die digi ook eens zoeken

    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een perfecte afbeelding voor een slimline kaart. Superleuk in regenboogkleuren! De gebogen randjes had ik niet eens gezien als je er niet over begonnen was, totaal niet storend dus!

    BeantwoordenVerwijderen