Pagina's

woensdag 27 januari 2021

Een kaartje vol knuffels

Een kennisje vroeg aan me of ik wat kaartjes voor haar wilde maken. Clean and Simple en bestemd of voor een condoleance of voor een ziek iemand die niet meer beter wordt.


Dus had ik eigenlijk de "Daisy Wreath" layered-stencils van Pinkfresh Studio erbij gepakt om te kijken hoe die eruit zou zien als ik hem monochrome zou maken.
Ik heb Neenah Desert Storm cardstock gebruikt en een setje van 4 bruine tinten van de inkten van Altenew. Ik vond het resultaat wel mooi geworden, dus een tekst-stempel van Marianne Design erbij gezocht, foamtape eronder, op wit cardstock gemat en dat weer op mijn basiskaart van Neenah Desert Storm geplakt. Ik vind hem mooi geworden.
Morgen kijken hoe hij in grijs-tinten wordt of in grijs met de bloemen in een hele zachte kleur. Genoeg ideeën weer voor deze stencils in ieder geval.

1 opmerking: