Pagina's

dinsdag 26 januari 2021

Jarige Job

Ik ben lekker bezig om mijn voorraad met kaarten aan te vullen.


Deze keer een mannenkaart gemaakt. Ik heb hier voor de Layered Sunburst stencils van Pinkfresh Studio gebruikt en ook de 2 kleuren blauwe inkt zijn van Pinkfresh.
De Layered Sunburst stencil heeft 3 stencils en bij de laatste laag heb ik de vakjes met een superdunne (0,05) zwarte fineliner nagetrokken. Daarna heb ik een Glitter Marker van Nuvo gepakt in een blauwe kleur en de vakjes ingekleurd. 
De Hello stans is van Simon Says Stamp en de schaduwrand heb ik 1x uit wit cardstock gestanst en de Hello 3x. De bovenste laag heb ik helemaal met de Glitter Marker gekleurd en van de 2 laagjes die eronder zitten alleen het randje.
Als laatste nog een klein stempeltje van Crealies eronder en witte Nuvo Stonedrops erbij.
En op de foto komt de glim heel heftig over, dit komt door mijn fotolampen. Maar in het echt zie je de glim alleen als het licht er op een bepaalde manier op valt. 

1 opmerking: