Pagina's

zaterdag 30 januari 2021

Happy Valentine's Day

En toen bedacht ik me dat wat ik gisteren deed met de cirkels voor een mannenkaart natuurlijk ook heel goed kan met hartjes voor een Valentijnskaart 😀


De streepjes achtergrond was niet zo'n probleem, daar had ik er laatst een hele stapel van gemaakt. Dus eentje in de rode/oranje/gele tinten voor een slimlinekaart ertussen uit gehaald. Mijn hartjes stansen te voorschijn gehaald en op zoek gegaan naar een hart die 3x op mijn kaart zou passen. Die vond ik tussen een setje van Little B Design.
Alleen als je ze dan niet helemaal goed neer legt, dan past dat 3e hart er niet bij. 
Ik had in mijn la nog een pakje kaarten met enveloppen liggen in de Ivoorkleur met de maat van 5" bij 7" en mijn strookjespapier was 4" bij 9". Dus als ik daar nou een randje van 2" aan de bovenkant afhaalde (ik had het middelste en onderste hart al gestanst) dan zou dat mooi op die kaart passen. Maar toen ik hem er op wilde plakken vond ik de kaart weer te breed voor mijn stanswerk. Dus de basiskaart 1/2" smaller gemaakt. En toen was ik tevreden.
En omdat ik dat strookje wat ik eraf gesneden had nog over had, heb ik daar nog een paar kleine hartjes uit gestanst om er bij te plakken. En daar heb ik nog een beetje Aqua Shimmer overheen gedaan. Tekst-stempeltje erbij en klaar is Clara 😁

Geen opmerkingen:

Een reactie posten