Pagina's

maandag 4 januari 2021

Happy Birthday

Het leukste vind ik het, als ik lekker allerlei merken en technieken bij elkaar kan voegen, beetje husselen en dat daar dan een kaart uit voort komt.


En dat is precies wat ik met deze kaart gedaan heb. 
De achtergrond heb ik al een tijdje geleden gemaakt, met een stans van Pinkfresh Studio en diverse kleurtjes cardstock. De "YOU" stans is van Simon Says Stamp en die heb ik heerlijk op nieuwjaarsdag met diverse kleurtjes in elkaar "gepuzzeld". Dan de tekst-stempel, die is van MFT en die heb ik met wit embossingpoeder op zwart gemaakt. En om het zwart dan weer een beetje terug te laten komen heb ik de streepjes achtergrond op zwart cardstock gemat en zwarte enameldots toegevoegd.
Dan de stempel, die is van Penny Black en die heb ik gekleurd met Copic Markers. Bij de strik heb ik ge-oefend om met een aparte/afwijkende kleur diepere schaduwen te maken. En ik moet zeggen, dat is aardig gelukt (al zeg ik het zelf 😉). Ik moet er natuurlijk nog meer op oefenen, want het is even anders nadenken bij het kleuren, maar ik vind het resultaat wel mooi geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten