Pagina's

zondag 3 januari 2021

Today is about You!

En toen zag ik vanmorgen bij mijn YouTube rondje dat er een nieuwe release is met stempels van Colorado Craft Company (3C).


Ik heb mezelf toen heel streng toegesproken en gezegd dat ik die pas mocht bestellen als ik kaarten gemaakt heb met de vorige release van deze serie stempels.

Dus heb ik de "Birthday Wishes" tevoorschijn gehaald en zitten stempelen. Eerst deze twee muizen (of zijn het ratjes, door die spitse snuit lijken ze daar wel meer op).
En deze serie stempels van de Colorado Craft Company schreeuwen gewoon om Clean and Simple. Dus alleen een beetje gekleurd met Copic Markers, foamtape eronder en op heel licht blauw/grijs cardstock gemat. Dit heb ik gedaan omdat het wit van het papier waar ik op kleur (Hammermill) net niet hetzelfde wit is als mijn kaartbasis (Neenah) en door dat kleine randje er omheen valt dat minder op. Plus ik vind het natuurlijk gewoon mooi staan.

Vanmiddag nog het konijn van deze stempelset inkleuren en een kaartje mee maken en dan mag ik van mezelf de nieuwe stempels bestellen 😁😉

3 opmerkingen:

  1. Kan me helemaal voorstellen dat je deze stempels onweerstaanbaar vind. Wat zijn ze leuk! Het grijze randje is inderdaad een heel mooi detail, beetje klassiek dat past hier wel bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha dat heb je slim bedacht Janette. Leuke kaart heb je met die stempels gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I loved this card! I actually cased it and posted it to my blog today. I wanted you to know that I gave you credit for the case and added a link to your blog. Have a fabulous day! Here is a link to my card: https://thekhsblog.com

    BeantwoordenVerwijderen