Pagina's

vrijdag 29 januari 2021

Hiep Hiep Hoera

Mannenkaarten, altijd lastig.


Maar na het kijken van een Youtube filmpje van Therese Calvird (Lost in Paper) had ik het idee voor deze kaart.
Achtergrond gemaakt met papierstrookjes. En mijn achtergrond was net zo groot als een kaart, dus deze eerst door de helft gesneden. Toen een rond stansje gezocht die er 3x uit kon. En die vond ik in een Blueprint setje van MFT. Na het stansen de cirkeltjes weer even terug geplaatst en mijn papier strookje weer door de helft gesneden.
Toen op mijn basiskaart eerst een dun zwart strookje geplakt en daar mijn halve strook tegenaan geplakt. De cirkels heb ik daar omgedraaid weer tegenaan geplakt.
Vervolgens een tekst-stempeltje gezocht dat tussen mijn cirkels paste.

Supersimpel, maar superleuk geworden. Ik ga snel met mijn overgebleven halve strookjes achtergrond nog zo'n kaartje maken 😀

De blogpost en het Youtube filmpje van Therese vind je trouwens hier:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten