Pagina's

zaterdag 16 januari 2021

Happy Birthday

Vandaag heb ik weer een slimline-kaart in de aanbieding.


Ik heb weer de "Floral Notes" set van Pinkfresh Studio gebruikt en ook dezelfde kleurtjes inkt als mijn vorige kaart. Deze keer had ik de stencils aan de goede kant ge-inkt zodat mijn stempel er wel op paste. En die stempel heb ik dus met Liquid Platinum embossingpoeder bewerkt. Achtergrondje gemaakt met het "Diagonal Stripe" stencil en de tekst zat bij de Floral Notes set.
Als laatste nog een paar Nuvo Jewel Drops erbij gedaan.

2 opmerkingen:

  1. Super mooi !!!!
    Dat embossingpoeder is top !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer zo een beauty!! Lijkt me heel handig zo een stencil om in te kleuren en het resultaat is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen