Pagina's

vrijdag 22 januari 2021

Home is......

Soms ga ik achter mijn hobbytafel zitten en dan kijk ik rond en dan denk ik: "ik weet het even niet"


Meestal pak ik dan een stempel van mijn stapel (-tje kan ik op dit moment even niet zeggen) "nog geen inkt gezien" en stempel hem, pak mijn Copic Markers en zie ik wel waar het schip strand.
Zo ook met deze Slimline Gnome uit de Big en Bold-serie van Colorado Craft Company. Na het kleuren heb ik er een soort van regenboogpapiertje (in ieder geval met veel kleurtjes) bij gezocht. En dat was nog wel een dingetje, want de meeste papierblokjes die ik heb zijn 6"x6" en dat is natuurlijk te klein voor een slimlinekaart. Maar dit patroontje kon ik gewoon tegen elkaar aanplakken zonder dat een naad zichtbaar werd. Dus nog foamtape onder mijn gekleurde afbeelding gedaan en op mijn basiskaart geplakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten