Pagina's

zaterdag 23 januari 2021

Sending Smiles

 Ik was van de week weer in een "streepjes/strookjes" bui.


Vorig weekend had ik al lekker een dag strookjes zitten stansen in regenboog kleurtjes. En afgelopen week heb ik 's avonds iedere keer een aantal achtergrondjes geplakt. Heerlijk ontspannend om te doen.
En nu is het natuurlijk tijd om met die achtergrondjes kaartjes te maken.
Nu zag ik de challenge op het blog van de Dutch Card Lovers waarbij je dus een achtergrond met strookjes moest maken, daar wat uit stansen en dan met beide een kaart moest maken.
Ideaal voor mijn strookjes achtergronden dus.
Ik heb een grote stans van Revers Confettie gepakt en deze uit mijn strookjes achtergrond en uit zwart gestanst. Vervolgens de Sending Smiles stans van Simon Says Stamp en daar hetzelfde mee gedaan. En toen het één in het ander terug gepuzzeld.
Als finishing touch bij de ene kaart zwarte Nuvo Drops gedaan en bij de andere bijpassende kleurtjes Nuvo Drops gezocht (toch af en toe wel handig dat Full-set syndroom 😁😉)

Deze kaarten doen dus mee bij de volgende challenge:

Dutch Card Lovers: #339 Paper Strips & Die cut's

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Janette met de uitgestanste paper strips, de felle kleurtjes contrasteren mooi met het zwart!
    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaarten !!!
    En inderdaad...handig als je alle kleuren hebt !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk hoe je deze stanzen gecombineerd hebt! Ook de kleurtjes in combinatie met het zwart zijn prachtig. De Nuvo drops maken het helemaal af.. ik heb geloof ik dezelfde verslaving, heel herkenbaar ;-) Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zwart en felle kleurtjes knallen! Mooie kaartjes heb je vermaakt. Leuk dat je meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg gaaf gedaan die combinatie van stanzen, mooi effect. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen