Pagina's

dinsdag 19 januari 2021

Welcome Little One

Toen ik deze "Balloon Bunny" zag, wist ik dat in hem in wilde kleuren. Ik wist alleen nog niet hoe.


Door de hartvormige ballonnen kon ik er namelijk een Valentijnskaart van maken, maar ik vond hem ook superschattig voor een geboortekaartje. En je ziet het, met de Baby-boom die aan de gang is, heb ik ervoor gekozen om er een geboortekaartje van te maken (misschien dat ik hem nog wel een keer print en er een Valentijnskaart mee maak 😉)
Ik heb de achtergrond gemaakt met Distress inkt en een wolkenstencil en het Digi-stempel ingekleurd met Copic Markers. De gebruikte stans is uit de "Wonky Stitched Rectangles" set en de tekst is van de "Bunny Babies" stempelset. Allemaal van Whimsy Stamps.

Mocht je deze "Balloon Bunny" ook leuk vinden, dan kun je hem hier vinden:

2 opmerkingen: