Pagina's

donderdag 14 januari 2021

Hugs

Vandaag heb ik een kaart gemaakt met een "lunchpauze-projectje"


Vaak heb ik naar mijn werk iets te knutselen mee voor in mijn lunchpauze. Om even te ontspannen en om even niet naar een beeldscherm te kijken. Vaak beland dit in de prullenbak (en dat is niet erg, want het was de bedoeling om even te ontspannen en dat was gelukt) en soms dan denk ik als ik thuis ben: dat is leuk, daar kan ik wel wat mee.
En zo ook met deze stempel van Stamplistic (Eternal Bloom). Ik had hem met zwart gestempeld op gewoon wit papier en ingekleurd met alle Copic Markers in de YR familie. De stempel zat echter nog in mijn Misti. Dus toen hij af was bedacht ik dat het misschien wel leuk was om hem met wit te embossen en dan de achtergrond donker te kleuren. En inderdaad, dat is leuk 😁😉
Dus de Hugs-stans van Simon Says Stamp erbij gezocht, 3x uit gestanst en op elkaar geplakt. Foamtape onder het geheel en op een basiskaart geplakt.

1 opmerking:

  1. Wat heerlijk dat je daar überhaupt de tijd voor hebt! Wij hebben altijd onderbroken pauzes, door klanten, telefoon, bodes...dus tijd voor de freubel is er niet. Jammer want wat een goed idee is dat zeg!
    Ik vind je kaartje prachtig, heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen