Pagina's

donderdag 7 januari 2021

Expecially for You

Eigenlijk was het de bedoeling om een Valentijnskaart te maken.


Dat was in ieder geval de reden dat ik "Valentine Delivery Puppy" van Whimsy Stamps had geprint. Maar toen ik er papiertjes bij ging zoeken bedacht ik me, dat als ik nou eens niet de traditionele Valentijns kleuren gebruik, dan kan ik hem ook voor wat anders gebruiken (verjaardag of zomaar).
Dus heb ik de papiertjes uit het "Otter" paperpad van Whimsy Stamps gebruikt en de Pup in bijpassende kleuren gekleurd met Copic Markers.
Vervolgens nog een tekst van de "Simple Sentiments Strip" stempelset (ook van Whimsy) erbij gezocht.

Vind je deze "Valentine Delivery Puppy" van Whimsy Stamps ook leuk, dan kun je hem hier vinden:

2 opmerkingen:

  1. wat een scheetje , je hebt er een erg leuke kaart mee gemaakt , met hele leuke kleuren
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje in deze mooie kleuren! Zou wel leuk zijn hè, als zo een schattige pup de post kwam bezorgen... (al vind ik hondenkwijl op mijn kaartjes toch wat minder leuk)

    BeantwoordenVerwijderen