Pagina's

zaterdag 7 november 2020

Fijne feestdagen

Ook vandaag natuurlijk weer vrolijk verder gegaan met mijn kerstkaarten.


Deze keer heb ik mijn DHL-doos (een pizzadoos zeg maar, maar dan 2x zo hoog) met Alexandra Renke papier tevoorschijn gehaald en natuurlijk ook de Washitapes van Alexandra Renke, maar die heb ik op deze kaarten niet gebruikt.
Bovenop lagen de "restjes" van vorig jaar. Dus eerst die maar op gemaakt. Ik had ook nog een vel van dat specialty-papier van Tonic (zat eens in een craftkit) met van die rode balletjes erop. Ziet er onwijs leuk uit, maar snijdt voor geen meter. Het is namelijk van katoen en niet van papier, dus met je snij-apparaat gaat dat mooi niet lukken. 
Maar goed, lekker met het zonnetje op mijn rug zitten knippen en plakken. Tekst-stempeltje van Carlijn Design erbij en ik heb weer een serie van 6 kaarten klaar.

2 opmerkingen: