Pagina's

zaterdag 7 november 2020

Zei iemand taart?

Voor vandaag heb ik weer eens een probeer kaart om te laten zien.


Niet het jongetje hoor, dat is een Digi van Whimsy Stamps en heet "Topsy Turvy Pies" en die deed me gelijk aan Ierland denken, dus dat ik die groen zou inkleuren stond eigenlijk gelijk al vast. 
Nee, meer de achtergrond. Ik had namelijk een Red Rubber stempel gekocht (bij Whimsy Stamps 😉) die "Raindrops Background" heet. En daarmee kun je, je raadt het al, regendruppels stempelen. En toen ik hem uit de verpakking haalde om hem in mijn eigen opbergsysteem te doen dacht ik zo iets van: daar moet ik toch nog meer mee kunnen. Wat nou als ik hem net zoals een Turnabout stempel stempel.
En zo gezegd zo gedaan. Misti tevoorschijn, vierkant stuk cardstock en 4 kleuren groen erbij. Een keer stempelen, draaien, weer stempelen en zo voort. En dat vond ik dus heel erg leuk geworden. Dus op maat gesneden voor mijn kaart, het knulletje gekleurd met Copic Markers. En toen liep ik vast, want ik kon geen leuke tekst vinden voor erbij. Dus maar achter de computer gaan zitten en met Word zelf een tekstje gemaakt. Ik had nog een randje van mijn gestempelde papier over, dus daar mijn tekst op geprint en met foam op groen gemat.
Als laatste heb ik er nog een paar Nuvo Juwel Drops bij gedaan, maar de inkt die eronder zit is daardoor een beetje uitgelopen. Aan de ene kant jammer en aan de andere kant heeft  het ook wel weer wat.
In ieder geval weer blij met het resultaat van een middagje spelen.

Vind je Topsy Turvy Pies ook leuk, dan kun je deze hier vinden:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten