Pagina's

zondag 22 november 2020

Rainbow Christmas

Vandaag heb ik een paar kaarten in niet traditionele kerstkleuren.


Toen ik deze "Elegant Ornament" stempel met bijbehorende stans van Whimsy Stamps kocht had ik namelijk al de hele tijd een slimlinekaart in regenboogkleuren in gedachten.
Ik wist alleen nog niet (en nu trouwens nog steeds niet 😂) wat ik leuker zou vinden. Met wit embossingpoeder, of met zilver of met goud. 
En degene die me ondertussen een beetje kennen (op knutselgebied dan) weten al wat er dan aan komt. Juist, dan maak je ze alledrie.
Ik heb de inkten van Altenew gebruikt en de tekst-stans is van Creative Expressions.

2 opmerkingen:

  1. Mooi zo , heb de stansen ook ..... niet gebruikt😅
    jouw kaarten zijn top , alle 3 leuk !
    Hou van wit , maar goud is eigenlijk mooier !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf deze regenboogballen! Kan me voorstellen dat je niet kon kiezen, ze zijn alledrie even prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen