Pagina's

zondag 15 november 2020

Prettige kerstdagen

En als de diesel eenmaal opgang is, dan loopt hij ook gewoon lekker door 😉


Maar om het leuk te houden moet je het wel afwisselen en ook af en toe een uit je comfortzone stappen. Dus vanmorgen een stencil van Tim Holtz erbij gezocht en de Embossing Paste van Altenew (en die was niet eens uitgedroogd 😀). Eerst lekker zitten smeren, toen laten drogen (tijd voor koffie en een rondje YouTube filmpjes) en vervolgens met Distress inkt kleur aangebracht.
Nu is het stencil van Tim Holtz wat aan de smalle kant, dus had ik bedacht om er randjes langs te plakken. En als ik hem dan helemaal aan de linkerkant tegen de rand aan plakte hield ik precies genoeg ruimte over voor een verticale tekst-stempel van Carlijn Design. En die heb ik wit met Goud Pigment inkt van Altenew gestempeld.
Leuk voor de afwisseling om te doen, maar ik weet nu ook weer waarom ik dit niet zo vaak doe 😉
In ieder geval wel weer 8 kaarten voor in de bak, dat dan weer wel.

1 opmerking:

  1. Jhee jij gaat als een trein met je kerstkaarten! Deze zijn ook weer super. Mooi dat tekstrandje er naast!

    BeantwoordenVerwijderen